Trening av overkropp!

I fjor hadde jeg PT. Det er faktisk noe av den beste investeringen jeg noen gang har hatt. Jeg lærte meg teknikker og treningsmetoder, og ikke minst rutiner jeg ikke hadde før. Nå prøver jeg å få trent ben en gang i uken og overkropp en gang i uken, det er deilig å kjenne på det at man blir sterkere.

Kjenne på at man har mere energi i hverdagen. Siden jeg begynte å trene styrke merker at jeg også blir inspirert til å spise sunnere, mere proteiner og grønt som jeg vet er bra for kroppen min. Jeg trener ikke for å slanke meg, men for å holde meg i form, for jeg merker at det gjør meg lykkeligere.

Jeg prøver jo å få inn en økt med kondis også da det er ganske viktig for å holde ut når jeg opptrer.

Benkpress:

Nedtrekk:

Skråbenk manualer :

Roing :

Det er viktig med treningspartnere, her er kompisen min Kim og PT Charlotte

I tillegg tar jeg biceps, triceps og mage i en sånn økt, kommer mer senere.

Ha en fin dag <3

Les også :

Min treningsrutine – Benøkt 1

Min treningsrutine – Benøkt 2

 

10 kommentarer
    1. Jeg er så utrolig lei av kvinnfolk som egentlig ikke er spesielt trente ELLER har peiling på hva de gjør som skal vise hele verden at de trener. Hvis du må ha en personlig trener så har du vel egentlig tapt, du mangler da rett og slett det som skal til for å bygge muskler.

    2. Stine det å invistere i PT er ikke noe nederlag, synes det står respekt av det. Noen trenger faktisk veiledning og ikke minst noe man faktisk må måte opp til. Ja det bunner nok i dårlig selvdisiplin, men noen av oss sliter med det. Stå på du Sandra.:-) du motiverer.

    3. Stine, det jeg er lei av er personer som deg som i grenseløs tro på egen fortreffelighet må rakke ned på andre. Gå ut og gjør noe produktivt i stedet for å spre møkk i kommentarfelt.

    4. Du er så flink, Sandra 🙂 “Stine”, jeg føler med deg. Du har det nok ikke bra med deg selv.

    5. Kjempe flott blogg og ikke minst innlegg 😉
      Så moro å se at du bruker flinke, flotte Charlotte (Merk det rimer…Flotte Charlotte 😉 Hehe)
      Måtte bare skrive, siden enkelte må komme med sånne kommentarer, som Stine. Jeg syns det faktisk er super flott at noen velger å bruke PT, og hva er galt med det?? Husk på at de som har brukt tid på å utdanne seg til PT faktisk har en utdanning som kan hjelpe de som ønsker å lære seg hvordan man gjør ting riktig i forhold til trening. De som velger å bruke en PT har da absolutt ikke tapt, de bare sørger for å skaffe seg en kunnskap innenfor det å trene riktig.
      Stå på, både Sandra og Charlotte 😉 Tren og lag dere en god dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg