Happy – box

Jeg skrev at jeg skulle dele med dere julegaven jeg fikk i år som fikk meg til å gråte av glede. Verdens beste julegave!

Julegaven fikk jeg av kjæresten. Han kaller det “Happy-box”

Dette kortet skrev gudbarnet mitt Jordan på 11 til meg <3 (han snakker om da jeg møtte opp på skolen hans

Lasse fant på å lage en “Happy-box” sammen med venninnen min Sophie Elise etter at han så at det fantes dager for meg som var tunge, dager da jeg ikke følte meg noe særlig verdt og dager med dårlig selvtilit. Han fikk en snekker til å lage boksen og 33 av venner og kolleger til å skrive små lapper (som han laminerte) med ord som beskrev hva som var bra med meg og hvorfor de var glade i meg. WOW!

Jeg ble så rørt! Han sa at når jeg har dårlige dager så skal jeg lese disse kortene og smile igjen. Jeg skal legge andre gode minner i denne boksen, jeg skal legge feriebilder, favoritt cd´en min av India Arie og suvenirer som betyr noe for meg.

Jeg føler meg som verdens heldigste jente.

Tusen takk til venner, famile og kjente som tok seg til til å skrive disse fine ordene. Takk til verdens beste kjæreste.

LES OGSÅ: 

KJÆRE DUMME DEG

NÅ KOSER VI OSS

DU ER BRA NOK SOM DU ER

JEG SKAL KJEMPE FOR BARN OG UNGE MED PSYKISTE LIDELSER

 

Fra en lykkelig Lyng <3

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg