ELLEs sommerfest!

Torsdag var jeg på den årlige sommerfesten til Elle! Jeg koste meg skikkelig.

Tina (TSH) sydde skjørtet til meg kvelden før festen, tusen takk Tina ❤️  var så fornøyd! 

 Bodyen er fra Zara og veska fra Beck Söndergaard. 

Fine Linnea <3 

 Jeg er stor fan av Skam så måtte jo ta bilde med min felles skam-fan-girl Anette og “Wilhelm” <3


Kompisen min Mohammed Sarmadawy som lagde videoen til PMD og Night After Night!

Alltid fantastiske goodie bags på Elle-festen!

video:video1465549194

sjekk snappen min sandralyngmusic for flere videoer <3 

 

Stor klem fra Sandra 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg