Spennende fremtid

Hei dere 🙂

I dag kan jeg endelig røpe at jeg har blitt signert til Universal!

Dette er mitt nye team, Silje, Erland (manager) Bjørn og Rune!

Jeg er kjempeglad og gleder meg til de eventyrene vi skal ut på sammen. Det betyr mye for meg å ha et så stort plateselskap som Universal i ryggen! 

Universal har artister som Justin Bieber, Nicky Minaj, Elton John, Selena Gomez, Kanye West, og mange fler. Stas! 

Jeg kan også si at jeg slipper en ny singel om ikke lenge, den betyr mye for meg og jeg er superstolt av den. 

Fremtiden blir spennende! 

Klem fra Sandra

 

LES OGSÅ: Play My Drum er ett år i dag!

 

 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med ny signering Sandra! Ny låt blir kult 😀 Du lager fantastiske sanger for tiden! 😉
      Du er bra! 😀

    2. ÅÅÅ! gratulerer kjempe masse!!! Du er sååå heldig som får levd drømmen din! Og du har kommet så langt! Masse lykke til videre!❤️ håper vi ses snary igjen….:(

    3. Hei. jeg synes du er veldig ærlig og direkte og er veldig
      flink til å lage godstemning blant publikum. Det er kult at du er så opptatt av dyra dine og at de har det godt.
      Jeg har verdens flotteste skogskatt.
      Jeg håper en gang etterhvert at jeg kan treffe deg back stage.
      Mvh.
      Kristian i farsund.
      Ha en god sommer Sandra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg