Studiotid på søndag

I dag kunne jeg sove til 11, men fortsatt var klokken bare 10 🙂

Det gjør at jeg føler jeg får en time eksta ut av dagen. Det er søndag, og det er en fin en.

Sola skinner ute og jeg er glad jeg bare hadde en tv-kveld hjemme med kjæresten og ostepop i går, det gjør at jeg i dag har masse energi som jeg kan bruke i hjemmestudioet mitt.

Jobber nå med noen track både fra Nashville og Atlanta, det er så spennende å deilig å kunne ta med kaffekoppen, i pysjen og bare “bænke” seg ned i godstolen foran høytalerne, macen og micen.

 

Finally : MY OWN STUDIO!

Et bilde publisert av Sandra Lyng (@sandralyng) søndag 16. Okt.. 2016 PDT

 

Nå kan jeg lage demoer på kort tid uten å være avhengig av noen andre.

På fredag hadde vi halloween/inflytte/bursdagsfest hjemme hos oss, ca 50 stk fikk vi inn i denne lille leiligheten, det var dritgly. Jeg kledde meg ut som wonder-woman, men egentlig bare fordi jeg var litt sent ute og det var det fineste kostymet jeg fant som de hadde igjen på Standard i Oslo. Ville egetlig være sånn død brud. Det får bli til neste år. Nå er Sandra sin Halloweenfest en tradisjon.

 

Takk folkens for en episk innflytte-Halloweenfest ! 👻 (fikk dessverre ikke med alle på bildet)

Et bilde publisert av Sandra Lyng (@sandralyng) lørdag 29. Okt.. 2016 PDT

 

Ha en fin dag dere også ! Håper helgen deres var fin. Kledde dere dere ut? 

Isåfall, hva som?

 

Klem S

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg