Play My Drum er ett år i dag!

Tiden har gått så fort og det har vært en utrolig reise jeg har fått være med på det siste året. Ett år senere, godt over 8 millioner visninger på YouTube, flere uker på VG-lista og hele 17,6 millioner streams på Spotify vil jeg vise dere noen av høydepunktene jeg har hatt med Play My Drum! (skrevet av Tooji, Anders Frøen (Mood Melodies) og meg)

Vi startet i studio og spilte senere inn musikkvideoen på Maldivene, noe som ble en perfekt location for låta. Det var så utrolig fint der! 

Les også: Throwback 2015 DEL 2 #PlayMyDrum

I fjor sommer spilte jeg Play My Drum en rekke steder som på Rådhusplassen med VG-lista for over 70 000 mennesker, på God Morgen Norge, på Sommerbåten, NRJ In the Park, God Sommer Norge og lagde en egen akustisk versjon av Play My Drum på P3

1DSnwFv-V9s

Vi opptrådte på Allsang på Grensen! Veldig gøy med et fantastisk crew 🙂 

Vi har det siste året reist mye rundt og holdt masse konserter rundt om i Norge med bl.a. Play My Drum, men også i utlandet! Jeg hadde min første gig utenfor Norge i Februar i år! Dette har vært en drøm for meg lenge, og endelig gikk den i oppfyllelse! 

Les om det her: Min første spillejobb utenlands

 

Vi har vært med på Vinterlyd og Krafttak Mot Kreft! En kjempefin opplevelse, masse herlige publikummere, artister og topp stemning! Selvfølgelig spilte vi også Play My Drum her 🙂 

Les om det her: Vinterlyd og Krafttak Mot Kreft

Tusen, tuusen takk for alt dere har streamet, delt, sunget, danset og digget Play My Drum det siste året!! Dere er fantastiske og dere gjør dette eventyret mulig. <3 

 

-ccOZDcceWo
 
Les også: For et år 
 
 
Gleder meg til fortsettelsen.
 
– Sandra
4 kommentarer
    1. Good luck Sandra ! Godjenta fra mer enn 20 år tilbake, og hils spesielt til ‘pappa’n!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg