Polaroids del 1

Her om dagen hadde jeg fotoshoot med 2 minutter. Jeg elsker den lekne stilen med vintage, småcrazy klær og sterke farger: Synes også polaroidbilder er best, man tar ikke flere og velger det beste bildet, man kan ikke retursjere det, det blir rått og ekte, med blåmerker (etter jeg klumset borti en pult) og rare uttrykk. Her er noen polaroidbilder fra shooten som jeg bare tok bilder av med mobilen.

👑📷🎬 @sandralyng💄 @makeupjoceline

Et bilde publisert av LA/Norway based print magazine (@2minutter) onsdag 25. Mai. 2016 PDT

 


Se også : Gult er kult?  Vårmote  Antrekket som passer både til jobb og fest  H&M x Balmain  Ett par støvletter – 4 antrekk  Street style

Jeg spiller i Bardufoss i dag og på Spydeberg rockfestival i morgen (gratis inngang) kanskje vi sees?

God helg !  

<3 Sandra

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg