Jeg er tilbake!

Som dere sikkert fikk med dere i denne ukens media så har jeg vagt å ende samarbeidet med MER og Gunnar Greve. Sannheten er at jeg har byttet management, plateselskap, booking og regnskapsfører. Det har vært en prossess jeg har stått i siden januar og den har ikke vært lett. Jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til også å skrive blogginnlegg, musikk, gjøre konserter og andre arbeidsoppgaver jeg har. Beklager det. Jeg ville skrive et blogginnlegg når jeg var klar for det og hadde overskudd, det har jeg nå, 

Hei kjære blogglesere! Håper dere vil titte innom bloggen min igjen.

I samarbeid med Gunnar og MER musikk har vi fått til masse bra ting sammen og gitt ut singler som Play My Drum, Night After Night, Moonrise, Electric City, PRTeY, Don´t Care, Heels Off og EPen LA-Files. Jeg vil takke for samarbeidet men nå går jeg videre, til ett nytt kapittel og er klare for nye eventyr.

I det siste har jeg laget masse låter, jeg har vært i Los Angeles og spilt inn med André Lindal og i Oslo har jeg jobbet med Kid Joki og Kristoffer Tømmerbakke (Erik og Kriss er forresten ute med ny singel, den kan dere høre her🙂

Jeg liker de nye sangene mine og håper dere også gjør, de kommer snart 🙂

Jeg har også gjort ett samarbeid med MTV-Play og hver uke kommer jeg til å ha en liten Video-blogg på deres side. Jeg legger de også her, så sjekk ut. Her er den siste http://bit.ly/1Sp0lKy

Vi snakkes snart mine venner! Ha en nydelig tirsdag 🙂

 

———————————– For the non-norwegian readers 🙂

 

Hello dear blog readers! Hope you will check out my blog again.

In collaboration with Gunnar and MER music we’ve had a good ride together and we released singles such as Play My Drum, Night After Night, Moonrise, PRTeY, Don’t Care, Heels Off and EP LA-Files. I want to thank you for your cooperation but now I move on to a new chapter and I am ready for new adventures.

I have been working hard and writing lots of new songs, I’ve been to Los Angeles and recorded with Andre Lindal and in Oslo, I have worked with Kid Joki and Kristoffer Tømmerbakke.

I like the new songs mine and hope you do as well, coming soon 🙂

I’ve also done one collaboration with MTV-Play and each week I’m going to have a little video blog on their side. I put those here too, so check out. Here is the latest.

We’ll talk soon my friends! Have a lovely Saturday 🙂

1 kommentar
    1. Hei.
      Det er Kristian fra Farsund. Lurte på om du skal opptre på Sørlandet i sommer og eventuelt om det da er mulig med en autograf, bilde og en liten prat.
      Jeg synes du er flink og kul på cena når du opptrer.
      Samtidig har jeg forsått at du har to nydelige hunder og vil da fortelle at jeg har verdens fineste skogskatt og hun blir 4 år neste måned.
      Håper på svar.
      Mvh.
      Kristian

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg