UKENS

Her er ukens tilbakeblikk:  

Ukens opptur: 




Igjen, Vinterlyd, men denne gangen i Oslo! En opplevelse jeg sent vil glemme, 20.000 mennesker og deilig stemning. I det øyeblikket jeg stod på den scenen var jeg verdens lykkeligste.

Tidligere Innlegg om vinterlyd kan du lese HER

Ukens kjøp/oufit:


Jakka miiii (kjøpt på Høyer)

Ukens oppdaterte spilleliste : 

Ukens låt : 

“PILLOWTALK” av ZAYN

Ukens instapost:


Det er lenge siden jeg har sett vennene mine fra LA, da DNCE spilte i Oslo på lørdag hang vi sammen. G Ø Y !

God helg folkens, jeg skal spille på Rena i morra med bandet mitt. Gleder meg !  

<3 S

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg