Vinterlyd og Krafttak mot kreft

På lørdag var jeg i Bergen og opptrådte på Vinterlyd for 15.000 mennesker, det var helt magisk!       

Vinterlyd er ett fantastisk konsept hvor p4 samarbeider med kreftforeningen, krafttak mot kreft. Krafttak mot kreft er Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon. I år går pengene til å hjelpe de som har en kreftsykdom de ikke kan bli friske av.

For disse menneskene finnes det ingen helbredende behandling, kun behandling som er livsforlengende og/eller lindrende. Målet er at de skal få så mange gode leveår som mulig, med best mulig livskvalitet, både for den som er syk og for deres pårørende. Gi ditt bidrag HER 

Bildet under : Her er jeg sammen med en modig jente kjemper mot sykdommen

Det var en helt fantastisk dag, solen skinte, jeg fikk en overraskende velkomst på flyplassen av jenter som kom for å hilse på artistene, mest Marcus og Martinus fans da. De kaller seg M&Mere og er helt ville! Gøy, guttene er virkelig herlige, alltid blide og hyggelige. 


Marcus i min jakke (tatt fra snap : sandralyngmusic)
Det er disse kara også, The Main Level som jeg delte scene med.

Jeg hadde med meg bandet mitt og vi spilte Play My Drum, Night After Night og Moonrise (se innlegg om Moonrise HER og HER)


Sceneantrekket hadde jeg plukket ut på forhånd. Topp fra BCBG, bukse fra Urban (min egen) støvletter fra Stuart Weitzman og jakke fra Zara. Lånt av stylisten min. Med Lassi <3 (foto: Lydia Gieselmann)

Bilde av oss fra scenen, tatt fra publikum av Susanna Ulveset

Jeg koste meg så mye og gleder meg til å spille på Vinterlyd på fredag (04.03) i Oslo!

Hvem av dere kommer og ser på ?

Ps. Du kan se meg bli vettskremt i kveld på Typisk Deg på Tv Norge klokken 21.30

Les også om min operasjon for å unngå kreft HER

Og dette :Du er bra nok som du er 

<3 S

17 kommentarer
    1. Digger antrekket ditt! <3
      Jeg prøvde å nå gjennom på snap i helga, liker så godt de solbrillene du har på det første bilde (du hadde de også på storyen i helga) 🙂 kule!
      Hvor er de fra?

    2. Du og Marcus og Martinus var kjempeflinke igår på vinterlyd i Bergen! Eg koste meg kjempemasse og eg sto ganske langt framme:D Gi kos til M og M fra meg:)<3 Hilsen en veldig stor MMer!

    3. og du har rett at Marcus og Martinus er herlige, blide og høfflige!<3 eg møtte di en gang på hotellet i Oslo!:D Det kom som et sjokk at di var der, eg visste ikkje at di va i Oslo engang! Det var den beste dagen og di gode klemmane eg fikk av di og di var sååå snille og søte<3<3<3

    4. Kjempekult antrekk! Digger det! Så bra at du tar et krafttak mot kreft. Jeg mistet min far av kreft og min mor har kreft. Jeg har selv deltatt i krafttak for kreft flere ganger hvor man solgte pins osv. Da tror jeg det het liljer for liv. Har du lyst til å stikke innom bloggen min så heter den minverdenisortogrosa

    5. Lisemor: Hei Lise, ja det vil jeg, skal sjekke ut bloggen din nå. Det gjør meg vondt at du har mistet faren din og at moren din er syk. Jeg kondolerer.

    6. Så utrolig flott du er Sandra. Du stråler. Håper du har det bra og at du er lykkelig. Jeg ønsker deg alt godt i fremtiden. Det fortjener du. Kos og klem.

    7. Så deg synge i Bergen, det var virkelig flott! Du er jammen meg dyktig live og elsker de nye sangene dine, de går på repeat her hos meg 🙂 Digger at du er så rå og egen – stå på videre! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg