Moonrise – MUSIKKVIDEO

Endelig er den her ! 

Musikkvideoen til MOONRISE:

Jeg er stolt av å si at min sang Moonrise er blitt den offisielle Paradise Hotel låten.

Tidligere i år fløy jeg nedover til Mexico med saksofonisten min Jørgen og DJ Boge for å spille for deltakerne og lage musikkvideo.

Vi gjorde alt på under 3 dager (inkl, 30 timers reise hver vei). Skulle gjerne hatt noe tid til å nyte solen og stranda, men det får bli en annen gang. Det var likevel ett eventyr å få oppleve en liten del av Mexico.

Noe som derimot var veldig irriterende var at kofferten min aldri kom frem. Tannbørste og shorts ble kjøpt på flyplassen. Det ble den shortsen jeg brukte hele oppholdet bortsett fra da vi lagde musikkvideoen. Kjipt siden jeg og den flinke stylisten min Line Langmo hadde funnet frem 7-10 kule antrekk som skulle brukes i musikkvideoen. Heldigvis fikk jeg låne noen private klær fra Therese som jobber som stylist og makeupartist for Triana. Så jeg var heldig der 🙂


Bildene er tatt av Rune Bendiksen

Se første gangen jeg opptrådte med sangen NIGHT AFTER NIGHT og MOONRISE på senkveld HER

<3 S

4 kommentarer
    1. Kjempe bra video!! Du er kjempe flink! Stå på videre❤️ Også lurer jeg på… Den svarte kjolen du hadde på deg på musikk videoen den som du hadde skjorte rundt livet oG hadde dott i håret hvor er den fra ?😅

    2. FOR en skjønnhet du er, Sandra! Helledusan! Videoen var faktastisk fin og morsom, for en opplevelse det må ha vært å spille den inn i Mexio! Ha en fin helg i Frankrike 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg