Valentinesdagen vs hverdagsromantikk

Det er Valentinesdag i dag. Dette er dagen man skal vise ekstra kjærlighet til den man er glad i.

Derfor ville jeg bare si litt om mitt forhold til verdens beste Lasse. Vi har vært sammen i snart 9 måneder og bor sammen i en liten leilighet med to hunder og ett keyboard. Lasse spiller piano og jeg elsker når han spiller favorittballaden min som er “Thats How Strong My Love Is” av Alicia Keys.

I dag skal vi lage middag sammen og se en film, kanskje gå tur med hundene og holde hender, det kiler fortsatt i magen når handa hans når min. Dette blir valentinesdagen for oss.

Men det viser seg at Valetinesdagen vår som er hyggelig og romantisk egentlig er hverdagen vår. Selv om vi bor sammen så avtaler vi kvalitetstid og savner hverandre når vi er fra hverandre bare noen timer.

Vi lager som regel alltid middag sammen og ser på serier på sofaen hvor hodet mitt er på fanget hans. Hundene må luftes hver dag og da gjør vi det som regel sammen og da holder vi hender, eller lanke som Lasse sier.

Lasse gir meg komplimenter hver dag og får meg til å smile ved nesten hver tekstmelding han skriver. Jeg er heldig. Jeg lever Valentinesdagen ofte jeg. Vi går på kinoer og spiser middag ute. Vi spiller Mariocart med Mario og Luigi capsene våre, DET er min form for romantikk! Eller bare å sitte i samme sofa når han ser på fotball og jeg strikker.

Jeg håper at flere har det sånn når de er i forhold, at det ikke bare er  denne dagen, den 14. februar at man er ekstra romantisk og god med hverandre. For meg er det hverdagsromantikken som teller.

E ælskæ d Lasse <3

Vil dele denne med dere i dag, beste kjærlighetsmusikken, kos dere!

Les også mitt innlegg om kjærlighet i tragedie HER

Men må også huske å sette pris på de i familien som er spesielle, skrev om det HER 

Les innlegget om kjærlighet til vennene mine HER

<3 S

#kjærlighet #valentinesdagen #roser #forhold #kjærester #lykke

14 kommentarer
    1. ÅWW! dere er så søte sammen:( HiLs lasse fra med, hehe vis han fortsatt husker meg.. Kos dere masse masse idag! masse masse klemmer fra meg<3 savner deg

    2. Hverdagsromantikk <3 vi skal spise en god middag i dag, se en film og ligge i samme seg ikveld når vi skal legge oss. Slike små øyeblikk setter jeg stor pris på i dag som andre dager

    3. Åå, du er skjønn Sandra💞 Er så enig i det du skriver, viktig å dyrke hverandre og hverdagsromantikken!! Det er grobunn for at forhold kan vare😉 Ønsker dere alt godt! Klem 💜

    4. Hey sandra! Jeg hørte på din musikk også i dag play my trums ig caska fulvet å den som danset med meg og hørte på mine love songs var vaske kosten! Gleder meg til mer sanger fra deg! Kos dere med kjærligheten!
      😀 kleeem

    5. Hey sandra! Jeg hørte på din musikk også i dag play my drums og vaska gulvet å den som danset med meg…. og hørte på mine love songs… var vaskekosten! Gleder meg til mer sanger fra deg! Kos dere med kjærligheten!
      😀 kleeem

    6. Det er så herlig når man har det sånn i hverdagen,så man ikke glemmer og vise hverandre hvor mye den andre betyr for deg i hverdagen. Det er viktig og passe på hverdags romantikken, selv veldig glad jeg og min kjære er flink på det vi også. Det er så lite som skal til for å ha litt romantikk i hverdagen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg