Night After Night musikkvideoinnspilling

På onsdag spilte vi inn musikkvideo til sangen Night After Night Vi har jo allerede laget noe man kaller en lyric video, en video der man presenterer teksten til sangen og denne gangen var jeg så heldig at jeg fikk med meg masse herlige mennesker! (Den kan du se her

Men vi bestemte oss også for å lage en musikkvideo med meg, dansere, noen andre herlige mennesker og med en liten rampete “story” bak. Selvfølgelig med Mr. Mohammed Sarmadawy som regissør, det er samme fyren som lagde videoen til Play My Drum.

Sofie og Inger Helene var med som skuespillere og dansere.
Superflinke Mia Valentina koreograferte dansen

Hun er streng, jeg elsker henne!



Her blir jeg sminket av May Karin mens Mohammed forteller meg om hva som skal skje i neste scene.

Verdens beste og flinkeste Mo 🙂


Lydia dokumenterer

Tid for skift

Sååååå gira og fornøyd var jeg


Mohammed gir instrukser

Girlsa

“And action” 

Hodo gjorde styling på videoen, her med Kim 🙂

Guttene får instruksjoner

Casten

Etter 17 timer var jeg lykkelig men sliten så jeg sovna på sofaen

Gleder meg SÅÅÅÅ masse til å vise dere reaultatet, tror det blir kult !

Alle bak kamera er iallefall superflinke så jeg vil bare benytte anlednignen til å takke dem <3 For en ære å få jobbe med så flotte, flinke mennesker!

Bilder tatt av Lydia Gieselmann, Sondre Fristad og Mia Valentina, noen av bildene er lånt fra Mia sin blogg

#sarmadawypiece #sandralyng #nightafternight 

6 kommentarer
    1. Du er så flott og sjamerende foran kamera linså 😉 . Stå på kjære deg 🙂 . Alt blir bare bedre og bedre 😀

    2. Så gøy å se bilder behind the scenes! Du ser fantastisk smashing ut. 🙂 Det antrekket ditt med pelsjakken er sykt fint. Riktig god jul 🙂

    3. Du e så utrulig vakker sandra, æ elske dæ over alt på jord, 😚😚😚😍håpe du får en helt fantastisk go jul elske dæ 👸👸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg