Slik lager du min favorittfrisyre

Dette innlegget er sponset.

Hvis du vil ha frisyren jeg har på coveret til Night After Night, kan jeg vise deg hvordan jeg lager den 🙂

Jeg har nemlig fått meg nye produkter fra Makestyle som jeg er superfornøyd med! Jeg skal gå igjennom stylingen trinn for trinn.

Jeg brukte to krølltenger. 

Her er krølltangen Mast vol. 2 som gir deg store krøller, eller bølger

Først så børstet jeg håret med den fantastiske hårbørsten Ricci Grande Hair brush

Deretter brukte jeg litt beskyttende spray – Heat Styling Spray

Så lagde jeg krøller bare ved å ta tak i ett lite knippe hår og surre det rundt tanga 

For å holde håret du ikke krøller borte, surret jeg noe av håret opp og festet det med disse Alligator clipsene


Så ville jeg teste ut MAST vol 1 for å se forskjellen på krølltengene og brukte den på andre siden.

Krøllene med denne ble mye mindre

Men veldig fine de også 🙂

Her ser du forskjellen, på venstre side har jeg brukt MAST vol 1. Og på høyre siden – MAST vol 2.

Etterpå greide jeg bare litt igjennom håret og tippet høye siden over til venstre, Da fikk jeg denne looken:

Lett som en plett! 

Produktene får du tak i under:

Mast Vol.1: HER

Mast vol. 2: HER

Ricci Grande Hair brush: Kan kjøpes HER

Alligator clips: Kan kjøpes her HER

Heat Styling Spray: Kan kjøpes HER

Styling spray soft: Kan kjøpes HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg