Dagen min

Jeg sitter i studio og trykker på macen mens Anders (kompisen min og produsenten bak Heels Off, Play My Drum og Night After Night) lager tracks. Jeg glemmer alltid tid og sted når jeg er i studio. Jeg elsker det. Nå får jeg vært kreativ igjen. Og mens jeg prøver å komme frem til en melodi til ett gitarriff her så tenker jeg tilbake på dagen min, den har vært spennende.

Jeg startet med å stå tidlig opp for å skrive blogginnlegg om Makestyle, så bar det videre til Jordal Amfi der jeg spilte inn noe til ett tvprogram med Lars Berrum hvor vi konkurrerte i kildesortering. Men det var gøy, for jeg fikk gå i denne kjeledressen her og rulle meg på bakken slik jeg gjorde som barn, bare at da var det snø under meg og ikke masse voksne folk som så rart på meg, tror jeg da.


LITT dårlig kvalitet her altså da det er bare screenshots fra snappen min – følg meg da vel – sandralyngmusic

Mye rart man får oppleve når man er artist. 

Av med fineste kjeledressen og taxi til kontoret for å svare på ett intervju, derreter dro jeg på Tidal hvor jeg presenterte 10 av mine favorittlåter og snakket om singelen Night After Night. De hadde printa ut ett bilde av coveret mitt, søtt. Blir gøy å se resultatet.

Så tilbake på kontoret igjen. Det er MYE kontorarbeid bak det å være artist, drive business og det å ha ett eget firma.

Så dro jeg hjem, gikk tur med hundene og spiste middag.

Etter middag kom Hodo, stylisten min. Vi planla hva jeg skulle ha på meg på opptreden på søndag da jeg nemlig skal synge på Norske Helter på TV Norge, tror ikke det vises på tv før den 9. desember da.

Fikk dessverre ikke tid til å trene i dag for 19.30 måtte jeg i studio men det er min favoritting i hele verden så her vil jeg egentlig bo.

<3 S

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg