JULEGAVETIPS FRA MAKESTYLE.NO

Jeg har fått meg ny rettetang, hårbørste og deilige produkter fra Make Style! #ANNONSE

Jeg var litt sent ute og måtte fikse håret til en fotoshoot jeg skulle ha med Lydia og Hodo. Så jeg hoppet i dusjen vasket håret og heiv på meg en skjorte..

Etter jeg hadde vasket og fønet håret kjemmet jeg igjennom det med den nye børsten fra MAST, Ricci Grande Hair brush. (Kan kjøpes HER) En fantastisk hårbørste med ekte hår og nylonhår. Den er kjempedeilig å bruke og skader ikke håret i det heletatt. Den tar faktsik vare på håret av naturlige årsaker. Nylonhårene kommer helt inn i hodebunn, masserer og setter igang blogsirkulasjoen, som er bra for det meste ift å opprettholde ett sundt og fint hår.

Jeg syntes den funket bra på floker, og spesielt for mitt hår som nå er bleket og har ekstra lett for å floke seg – så tar det vanligvis mer tid, men det gikk bedre med denne børsten faktisk.

Deretter sprayet jeg håret med Heat styling spray: (Kjøpes HER) Den varmebeskyttende sprayen gir både litt hold og litt shine. Kan også brukes til føning. Den er uten parabener, allergivennlig, parfymefri, uten mineraloljer. 

Så over til rettingen med Gizmo straightener: (Kjøpes HER) Dette er en rettetang som vibrerer som gjør at du ikke “setter deg fast” når du drar den igjennom håret for å rette det og gjør at håret krøller mye lettere.

Den er laget med titanium plater og titanium tærer mindre på håret. Platene holder seg like blanke og glatte år etter år. Varmen spres også raskere i titanium platene. Dermed retter håret raskere og det blir veldig fint resultat. Jeg har ganske tykt hår så vanligvis må jeg lele opp håret i mange deler for så å rette det. Siden denne vibrerer filterer pleieproduktene lettere inn og rettingen går som en drøm. Digg hvis man har dårlig tid eller bare ikke har lyst til å bruke lengre tid enn nødvendig på å fikse seg.

Innpakningen er kjempefin og funker som en nydelig gave til deg selv eller julegave til noen du er glad i. Rettetangen finnes i både sort og lilla, den sorte er limited edition.

Tilslutt brukte jeg den økologiske oljen fra ca midten av håret og ned til tuppene, håret føles sunnere og mer glansfult! 


Sånn ! Klar til å ta ett sånnt “sehvorfinthåretble” bilde.

 

 

Gizmo straightener: HER

Ricci Grande Hair brush: HER

Heat styling spray: HER

Økologisk hårolje: HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg