Hvordan låta Night After Night ble til #konkurranse

Jeg og Anders hadde jobbet i studio i mange uker for å prøve å lage etterfølgeren til Play My Drum.

Det ble MANGE demoer, og jeg var happy med mange av de men det var liksom ingen som var DER. Helt til en natt Anders og kompisen Jesper Borgen hadde jobbet og kom opp med Night After Night. Jeg likte den med én gang. Litt rart var det å ikke ha vært med å skrevet sangen, siden jeg har det på alle mine utgivelser, men låta er dritbra synes jeg og jeg er stolt av å representere sangen. Jeg er superfornøyd, den 18. okt spilte vi den inn. GU så vanskelig den var å synge! Låta går jo over to oktaver men man får vist stemmeregister. Både headvoice (soft) og belting (sterkt, hvor du synger med “magen”)

Nå er det snart 2016 og 3 måneder etter den ble spilt inn har den i dag blitt solgt/streamet til GULL!!

Wow, for en start på året dette ble! Er SÅ takknemlig. Tusen takk dere som hører på den!

Husker dere lyricvideoen? Hvilken “karakter” / person synes du gir mest av seg selv? 

xwB4W86ZN1o

 

Trekker 3 vinnere fra kommentarfeltet som får gave i posten av meg:)

34 kommentarer

Siste innlegg