Det er dette jeg lever for

 Gjesp, akkurat tatt en liten powernap, sovna på sofaen med macen i fanget, hehe. Vært en skikkelig hektisk dag, som jeg liker at det er når det er releasedag (les:nye singelen min ute i daaaaag jaaaa)

 

Prøver å tenke igjennom litt hva som har skjedd i dag, er så mye! Det startet –

kl. 05: våkna, gørrtrøtt. Var oppe til midnatt skrev dette blogginnlegget HER også måtte jeg se låta mi ute på Spotify, før jeg klarte å sovne. Ca så glad som dette er jeg på slipp-dag 

kl. 06:20 Først måtte jeg få på litt sminke i trynet til God Morgen Norge sendingen jeg skulle være med på, ble intervjuet av Vår.

Fun fact: God Morgen Norge gjengen var med i videoen min! Se klippet her:

kl. 07:00 Turen gikk da til NRJ, her jobber noen herlige mennesker som heter Marte, Stian og Petter. Jeg hadde også arbeidsuke hos de for et par ukers tid siden, da var jeg vikar som programleder om morran, kjempegøy! Det var derfor ekstra trivelig å få et gjensyn med gjengen. NRJ gjengen var også med i videoen min 🙂

Kl. 07:42 Tilbake på God Morgen Norge, sending!

Kl. 08:15 Litt mat og en bitteliten powernap, før mailøkt/kontorjobbing. Er også en del kontorjobbing som kreves i forbindelse med release fra min side. Og en haug av kontorjobbing for teamet mitt. Kontortid går i alt fra å svare på spørsmål/intervjuer fra journalister, planlegge shows til å snakke med samarbeidspartnere, støttespillere på sosiale medier og ellers ute i verden. 

Kl.10:00 Intervju med Dagsavisen, Vixen og 730.no som jeg forresten tok over snappen til i dag -www730no

Kl. 12:30 Besøkte God Kveld Norge, og Dorthe Skappel, hun er en nydelig dame, både inni og utenpå. Ble intervjuet om releasen i studioet hennes hvor de hadde laget en hel Sandra Lyng-bakgrunn. Vi gikk inn på noen personlige teamer også men det må du se i morgen kveld (28.nov) på TV2 for å få meg deg 😉

 Kl. 13:30 Ferdig med intervjuet og spiser lunsj med beste teamet mitt i MER. Gilbert, Gunnar, Geir og Liv. En gjeng fine mennesker, som jeg har blitt veldig glad i.

Kl. 14:15 På besøk hos mP3. Abiel som er radiohost der har jeg faktisk kjent i pver ti år. I fjor sommer var han også Dj´en min da jeg ga ut Don´t Care og spilte på VG listaturnéen. Beste fyren, bare snill og god, og morsom.

 Du kan høre hele sendinga med meg HER 

Så traff jeg på han her herlige nordlendingen på vei ut døra, og måtte bare ta en snap med han – for han visste ikke hva det var (sjekk sandralyngmusic -snappen)

Kl. 15:00 Hoppet fra mP3 over til NRK Super, radiointervujo også der i ca en time! Jeg rappet, vi hadde konkurranser , danset og de stilte med opp til veggen med dilemmaer Hør HER 

Ogsåå var promorunden, som vi kaller det for (bransjeord), over for denne gang.

Etter intervjuet stakk jeg hjem for å ha hjemmekontor, og for å slappe litt av og ta en pust i bakken. Men selv om jeg er litt sliten, både fordi jeg har hatt så mye nerver i kroppen i forbindelse med hele slippet, tidlig start på dagen og mye prating og farting, så er dette SÅÅÅ gøy. Det er dette jeg lever for. Det er dette jeg har hatt lyst til og drømt om siden jeg var liten, å kunne spre musikken min, leve og ånde for den. Det er så deilig at Night After Night endelig er ute!

9 kommentarer

Siste innlegg