Hvis ikke det er kjærlighet så vet ikke jeg

Sjokket har ikke lagt seg og man minnes stadig på at man lever i en grusom verden. Men så fin den kan være også! Jeg er på hyttetur i Valdres og nyter det beste Norge har å by på. Natur, frisk luft og jeg kjenner på en deilig hvilepuls. Peisen er tent, jeg har spist en god frokost med vennene mine. Det er snø ute og hundene får løpe fritt (Se min instagram : Sandralyng) Kaffen smaker godt og nå skal vi spille spill før vi trekker fjelluften og hører kramsnøen under vinterskoene. Livet og verden kan også være så herlig.

Det jeg mente med innlegget mitt i går da jeg skrev at vi burde bekjempe ondskapen med kjærlighet var at vi må prøve å ikke la noen ekstremister og hjernevaskede mennesker få ødelegge lykken vår. Jeg øver meg å sette pris på de små tingene i hverdagen, og etter helgens forferdelige hendelse ser man også at kjærligheten vokser. Sosiale medier sprenges av #prayforparis. Man merker plutselig at land blir mere knyttet, vi står sammen mot ondskapen. Samtlige statsministere i Europa og den amerikanske presidenten bekrefter at kjærligheten finnes. Vi skal kjempe sammen. Sikkert millionvis av blomster har blitt lagt utenfor franske ambassader rundt omkring i verden. Hvis ikke det er kjærlighet så vet ikke jeg.


Venninnen min Ingrid med hundene mine Lassi og Selma i snøen <3

9 kommentarer
    1. Hei Sandra! Flott inlegg… Viktig å sette pris på hvor heldige vi er her i Norge med både politikken og naturen når sånt skjer. Verden kan være så urettferdig og skremmende 🙁
      Jeg tenkte å spørre om du kunne gjøre meg en veldig stor tjeneste? Du har motivert meg veldig til å følge mine drømmer, og da tenkte jeg at kanskje du var riktig person å spørre…
      Jeg har nylig meldt meg på Brun og Blid sin modell konkurranse, og prøver nå å få nok stemmer til å gå videre til semifinalen. Det er lettere sagt enn gjort, da de som ligger foran meg i konkurransen har mange tusen følgere på Instagram 🙁 Men som navnet på bloggen min sier, er jeg en drømmer og jeg gir ikke opp! Jeg hadde derfor satt utrolig stor pris på din hjelp og stemme 🙂 http://www.brunogblidmodell.no/nominasjon/42648/43159/
      Jeg håper at ved å legge igjen en kommentar her vil jeg få oppmerskomheten til deg og dine lesere, noe jeg virkelig trenger nå! Jeg syns det er utrolig viktig å stå på for sine drømmer, og vil gjerne inspirere andre, både unge og gamle til å gjøre det samme – uansett om man vil bli snekker, modell, blogger eller president! Del gjerne også eller gi meg en shoutout her på bloggen om du syns jeg er en god kandidat…. Det hadde betydd enormt mye for meg <3

    2. #Prayforthe world….. Det er vanskelig å forstå hvordan noen kan hate så mye! Det er nok flere som står sammen for det gode, men i disse dager kan det virke som det ikke er nok.

    3. Hei! skal kjøpe meg hund og eeeeelsker hunderasen til Selma! hvilken rase er det og er den røytefri? håper veldig på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg