Selger noen skatter fra klesskapet mitt

Heia dere og god lørdag! Denne helga blir det bare avslappning for min del, jeg har akkurat bestilt  den glutenfrie pizzaen SULT fra Dolly og koser meg med å skrive og ser på serier. Jeg har egentlig ikke så veldig god plass i skapet mitt og har noen ting som jeg ikke bruker, men som fremdeles er fine så jeg tenkte å selge de. Kanskje du finner noe du liker? Send meg en epost på [email protected] eller enda bedre: Gå inn på bloppisen min og se flere bilder og beskrivelser. Her er noen av tingene : 

Versace veska mi


Selger denne hjemmestrikka genserern

som ser sånn ut på:


Denne unike kjolen består av titusenvis av perler

Nydelig og ny brude/selskapskjole

Leopardpumps fra Steve Madden

Kastell street-sko

som ser sånn ut på :

Og mye mye mer 🙂

Kos dere i kveld ! 

Klem S

14 kommentarer

Siste innlegg