Denim feber

God torsdag, det ikke november enda men butikkene er snart fulle av julepynt! Tenker de burde gjøre seg ferdig med halloweendekorasjoene først, men det er no bare meg. Jeg skal forresten ha halloweenfest på lørdag + at kjæresten min har bursdag, så vi bestemte oss for å kombinere det med venner av han, meg, familie, kolleger og musikere. Gleder meg og lover å poste bilder fra festen.

I dag, og i to uker fremover skal jeg være gjesteprogramleder på NRJ´s morgenshow. Det blir gøy ! Eneste minuset er at jeg må opp klokka 5 om morran, det blir ikke lett for ett C-menneske men sikkert underholdning på radioen da jeg ser for meg at jeg vil snakke i halvsvime.

Her er noen bilder jeg tok med Lydia i forrige uke, denim på denim, jeg elsker!

Koooos dere i dag !

 

<3 <3 <3 Sandra

9 kommentarer

Siste innlegg