#HMBALMAINATION

Jeg på visningen av H&M sitt samarbeide med Bailmain #HMBALMAINATION i går.
Her er noen bilder fra kolleksjonen:


Bildene er tatt av denne råe dama, Hanne Erøy som driver http://www.fashionistainoslo.com 
Da jeg prøvde denne kjolen fra kollekjonen fikk nesten 200 kommentarer, noen mente visst den var altfor utringet, jeg er enig forsåvidt så gidder ikke invistere i den, men kul var den. Jeg er kvinne og har pupper, de er friske og det setter jeg pris på, get over it.

Et bilde publisert av Sandra Lyng (@sandralyng) fredag 23. Okt.. 2015 PDT

4 kommentarer
    1. Hei! Så heldig du var som fikk prøvde den nye kolleksjonen.
      Ett spørsmål fra meg: hvordan opplevde du størrelsene? Var de store/små i str, eller “vanlige” HM størrelser? Gleder meg til kolleksjonen slippes i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg