Inspirerende mote-kvinner

Noen som inpirerer meg i motebildet for tiden er

Gigi Hadid, jenta har SÅ FIN STIL!

!
Hverdags-fin

casual

På vei til balamin visning

Digger dette antrekket, en blandig av classy (med stripete dressbukse) sporty (adidas-topp) og rock (skinnjakke)

foto: Getty images

Anine Bing, denne dama har jo en egen kleskolleksjon, som jeg elsker btw, her er høst-stilen hennes i LA (bilder tatt fra bloggen hennes av Anna Maria som har vavawoom.com)



Cara Delevingne


Hun er ofte sett med den klassiske skinnjakka

La oss ikke glemme “Queen of Fashion” Sarah Jessica Parker, som forresten har en fantastisk sko-kolleksjon 

-Fra vårkolleksjonen 2016, vist under New York Fashion Week


Klassisk SJP slik vi kjenner henne fra Sex And The City

 

xoxo Sandra 

7 kommentarer
    1. Pliss
      svar på denne! Jeg har lyst på likt hår som deg! Men tenkte å farge det snart! Og skal du farge det tilbake snart til den gammelt fargen? For da bleker jeg ikke håret mitt! Eller skal fu ha det blonde håret lenge!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg