Livet smiler

Denne helgen har vært fantastisk, jeg har kost meg skikkelig med venner og familie. I går var jeg alene hjemme, da bakte jeg glutenfri boller og spiste is (de har fått laktosefri is) rett fra boksen, så på tvserier og gikk tur med hundene, bare slappet av rett og slett, jeg sov til 11 !!

I dag tok jeg mamma med på spa på The Thief. Etter mange måneders jobb, uten én helg fri, følte jeg at jeg kunne unne meg ansiktsbehandling og massasje. Jeg tok steambadstu mens jeg skrubbet kroppen med salt fra Himalaya og svømte litt. Det var den perfekte søndags-formiddag. Har aldri fått ansiksbehandling før, MEN GU KOR DEILIG, det er noe jeg virkelig anbefaler!

Huden føles nå silkemyk og skuldrene henger der de skal (dvs, ikke ved ørene) Jeg har hvilepuls. NÅ skal jeg kose meg med kjæresten min, jeg har faktiskt vasket badet og laget torsk til middag, har det blitt en husmor av meg?? Kanskje jeg må ta feberen.

Kan ikke huske sist jeg kjente på en slik ro, balanse og lykke. 

Virker som om alle drømmene mine har gått i oppfyllelse, jeg har gode venner, familie og en fantastisk kjæreste som er støttespiller, som er morsom, rar og søt. To herlige hunder, en ny koselig leilighet og karriæren går fremover, Play My Drum ligger nå forresten på 45. plass på Dance-listen i FRANKRIKE? Hva skjer? Er også nominert til EMA-award for “Best Norwegain Act” og NRJ-nominert for “Årets artist” og Play My Drum til årets låt. Hvis dere vil, kan dere stemme her: http://no.mtvema.com/_/sandra-lyng , http://www.nrj.no/story.aspx?id=631273 Har også noen nye godbiter fra studio som jeg gleder meg til å vise dere. Jeg er så utrolig takknemlig, livet smiler 🙂

 

Ønsker dere en nydelig søndag !

Stor, varm klem fra meg

 

12 kommentarer
    1. Ha en fin søndag Sandra!! Høres ut som du har det utrolig bra!! Så kult at sangen din går så bra!! Håper du kommer med ny sang snart:) Fikk du hilsen min fra lasse😂😅 Hehe! Kan du si unnskyld fra meg og si at det var slemt av meg og forstyrre han

    2. Ååå, champagneglassene dine er sååå fine og jeg har lett etter lignende lenge. Kan jeg få vite hvor de er fra? Xx

    3. ser ut som badedrakten din er gjenomsiktig men er sikkert ikke det? 😉 :p hehe..
      du er så utrolig fin pen og alt 🙂 helt nydelig

    4. Svarer på hvor glassene er fra jeg 🙂
      Glassene er fra en serie kalt “OPEN UP” av Chef&Sommelier på n2080.no (snart brasero.no for privat markedet) Send meg gjerne en mail på [email protected] for hjelp med å finne de, er min far som driver nettbutikkene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg