Strikkedilla

For tiden er jeg masse i studio og i dag har jeg øving i 10 timer med bandet mitt. Vi har kalt det : The Fellas!

Jeg er gira og skal vise dere noen bilder snart. 

Når jeg ikke jobber (Er litt vanskelig å kalle det jobb noen ganger 

for jeg elsker det jeg gjør – spiller konserter, skriver låter, jobber med firmaet mitt, er i møter, reiser og turnérer ect) så slapper jeg av på denne måten.

Jeg strikker, har gjort det nå i kanskje 12 år, det er min kos til tv-en når jeg skal få hvilepuls, gjerne på bussen og i pauser også.

Akkurat nå strikker jeg meg en deilig genser til vinteren. Vet ikke helt hvordan den blir enda for jeg strikker bare etter hodet, ingen oppskrift. Men tror den blir fin!

Kan legge ut bilde når den en gang blir ferdig også, Lassi elsker å leke med garnet: 

Ha en  fin tirsdag, nå må jeg tilbake til micen:)

3 kommentarer
    1. Så kjekt å høre at andre også strikker! Jeg har holdt på med skappel-genseren lenge og håper at nå som høsten kommer, strekker kanskje tiden til så jeg kan bli ferdig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg