New Hair

Jeg har fått meg “nytt” hår, det føles iallefall sånn. Jeg har hos Hege B. her om sagen på Syndikatet og fikk en behandlig som kalles INOAR.

INOAR er den original Brazilian Frizz-Out som kom for første gang på markedet i Brazil i 1999. Jeg hørte om det da jeg bodde i Brasil og ville teste det ut, ble glad da jeg hørte det hadde kommet til Norge, Syndikatet Brands er distributør i Norge og vi har salong/showroom på Majorstua i Oslo hvor vi også tar behandlingen på kunder. Mange salonger i hele Norge har i dag denne behandlingen.
Det skal vist styrke håret samtidig som frizz fjernes og håret får en antibreakage behandling.Det måtte prøves siden jeg gjerne vil slippe å klippe det!

Så vil du ha lenger hår/ødelagt og slitt hår (slik mitt ble etter at jeg bleket det platinablong) å slippe å klippe det så ofte er dette behandlingen !

Håret består av 96% keratin, så derfor er keratinbehandlingen så kompatibel med håret å faktisk kan fylle opp det du har slitt vekk og styrke å gjøre håret bedre.

Behandlingen er suksesiv, DVs at den varer lenger og lenger for hver gang du gjør behadlingen. Første gang varer den opptil 12 uker, etterhvert varer denne i 4-7 mnd.

Jeg ville forandre det for noen uker, prøve ut lilla-grått også så gjorde det i samme slengen, har blitt hekta på hårfarger i det siste og kommertil å prøve ut en del. 

Under ser du resultatet det gav mitt hår. 

FØR:

ETTER:

Jeg gle superfornøyd, følg meg også gjerne på Spapchat: sandralyngmusic

 

Ha en fin mandag!

 

<3 <3 <3  Sandra

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg