SALG av klær og godiser

Jeg bodde i LA i to år, nå er det på tide å tømme lageret og kvitte seg med noen av klærne mine, har rett og slett ikke plass i det lille krypinnet mitt i Oslo.

Hvis du synes noen av disse tingene ser fine ut kan du gå inn på min bloppis, sandralyng.bloppis.no og sjekk ut salget mitt:) Her er noen av klærne.

 
Beige dressjakke fra Alexander Mcqueen med detaljer i midjen.


Denne lilla mini kjolen fra Hervé Léger er en av mine favoritter. Selger den til 1/3 av prisen den ble kjøpt for, kun brukt 3 ganger 🙂

Nydelig blondekjole fra D&G i beige selges. 


Hvit Dolce & Gabbana jakke i lammeskinn, kostet 12.000 kr ny og kun brukt få ganger

 

 

4 kommentarer
    1. Hvorfor ikke gi dem bort til fans eller donere til folk som virkelig trenger det? Har ikke du mer enn nok penger?

    2. Heisann
      Min datter er stor fan av din sang Hjemsøkt. vil gjerne øve på den i kultur skolen. hadde det vært mulig å få tilsendt tekst og Noter.
      Mvh Kirsten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg