Hade Norge!

– Nydelige Runyon Canyon


Jeg pakker kofferten og det kribler i magen, 

TENK at jeg om kun kort til skal kysse kjæresten min igjen, kose med hunden min Nahla, klemme vennene mine, kjenne på sola,

jobbe i studio med nye produsenter, bade, spise deilig mat, spille TETRIS på Wii med Andreas (vi brukte mye tid på det da jeg bodde der).

Gå i Runyon Canyon, min favorittplass å trene, nyte naturen og utsikten over LA.

At jeg skal kjøre gammel porche cabrolet med håret som flagrer. Dra til SiX Flags, verdens lykkeligste sted.

Jeg skal sitte i gummibåt i bassenget, le synge og drikke drinker med paraply. Jeg gleder helt VILT masse!

Under får du noen #tbt #throwback bilder, gleder meg til å få nye minner fra favorittbyen. Amatørfotograf Lyng på nye eventyr.

 

– Nahla Boo Boo Child

– Glad i yoghurt hu her

– Alma Boo Boo Child, love her, i Runyon


– Andreas & moi

– “beby” Sandra, Martin & moi, en elelr annen fyr driver og tekster i bakgrunnen 😉

 

– Disse to (smelt)

Men først, en laaaaang flytur. Snakkes !

 

3 kommentarer
    1. så herlig ^^ masse god tur og kos deg. ser det er noen dager siden du dro da men 😛 velfortjent etter den supre innsatsen din/deres i mitt dansecrew!! =) Kos deg masse med kjæresten =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg