LA LA LAND

Jeg bodde i Los Angeles i 2 år fra 2011-2013 og jeg elsket det.

Ble signert der som låtskriver og var i studio med produsenter og artister jeg har sett opp til lenge, for meg var det en drøm.

Jeg fikk meg venner for livet og hadde “the time of my life”

Her er noen minne-bilder #tbt.

Jeg reiser tilbake på lørdag og gleder meg sinnsykt!

Til: 

Å BADE

JOBBE I STUDIO

(Rodney Jerkins aka. Darkchild)

(Verdens beste Andreas Schüller aka. Axident)

(Rob Knox)

(Jukebox)

HENGE MED MINE BESTE VENNER

(Andreas og jeg har ett blokkfløyteband, The Wet Lips)

(The Charlies – Klara, Alma, Camilla <3 )

GÅ/HOPPE I RUNYON CANYON

LEKE MED NAHLA!!!

(tittei) 

(Bare få uker gammel, akkurat adoptert fra resque shelter )

(Mitt Dansecrew kandidat?)

(Så lita at hun fikk plass i hatten min)

VÆRE MED MANNEN JEG ELSKER, og min beste venn 

(Fin han) 

VILLA MIMOSA

Her er en låt jeg har laget btw, hyllest til LA, byen jeg <3 

4 kommentarer
    1. 😪😪 Du er såå herlig! Good tur til LA! Du og Martin er nydelige sammen!! ❤️😘🌹💖😻💑💏

    2. Åh, det såg deilig ut! Skjønner godt at du gleder deg 🙂 Lengter veldig til sommer nå, etter å ha sett de fine bildene! Ha en riktig god tur, fine deg 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg