Studio, stedet der tiden stopper

ENDELIG tilbake i studio!

Det er som å få sin første softis på sommeren (jeg gjør mye galt for en softis)

Det er så deilig å skrive igjen, være med på produsering med min gode venn Anders Froen (som produserte “Heels Off” og har jobbet med Jessie J, Brandy og Karmen)

Han er flink. Deilig å kjenne at kreativiteten brenner og melodiene faller seg inn på tungen min. Plutselig har en låt blitt til.

Var gøy å skrive med dere i forrige innlegg, kanskje det blir en sang utav det? Vi skal se litt på det denne uka:)

Her er ett bilde fra da jeg jobbet i studio i LA. Jeg er ikke RÅ på gitar men liker å klunke litt. Lage ghost-demoer som vi kaller det (stadiet før demo)

zQrpFZFat1

 

Nå er klokken snart 01.30 og jeg kjenner meg ikke trøtt engang, ikke sulten. Lever i nuet. Dette er livet. Elsker det. 

3 kommentarer
    1. Hei vakre du! Jeg skal til Oslo på konsert i mars, og lurer på om du har noen tips til noen som ikke er så kjent der? Jeg skal bo på Thon hotel Gyldenløve i Bogstadveien. Har du tips til spisesteder, butikker osv. i nærheten der som du anbefaler? Det hadde vært veldig kjekt med svar! 🙂

    2. Hei vakre du! Jeg skal til Oslo på konsert i mars, og lurer på om du har noen tips til noen som ikke er så kjent der? Jeg skal bo på Thon hotel Gyldenløve i Bogstadveien. Har du tips til spisesteder, butikker osv. i nærheten der som du anbefaler? Det hadde vært veldig kjekt med svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg