Takk for oss

Mitt Dansecrew

Takk for en fantastisk reise. Nå hadde jeg tenkt å skrive en hyggelig sånn: tusen takk for oss, det har vært så gøy men nå er det tilbake til hverdag med stort smilefjes.

Men det kan jeg ikke, må være ekte med følelsene mine og akkurat nå føles det helt tomt. At jeg ikke skulle på trening i dag var helt rart. Jeg gledet meg hver morgen til det. I dag skulle det ikke skje, jeg skulle slappe av, og som jeg skrev i ett tidligere innlegg så er jeg ikke så god på det. På å nyte det å ha fri. Jeg blir bare deppa rett og slett. Jeg er lykkeligst når jeg har det travelt. Det føles ensomt i leiligheten min. Skrev en sang i dag da. Fornøyd med den. 

Jeg kommer til å savne alt, savne det å trene, ja selv om jeg til tider ble utslitt, savne å lære nye ting, henge med crewet mitt og dele tanker og skape minner. 

Det har vært en opplevelse jeg aldri kommer tll å glemme, det å være med i Mitt Dansecrew. Første sesong, tv-historie (ingen i verden har laget akkurat dette tv-programmet før) Det ble så mye mer enn bare ett tv-program, det ble hele livet mitt i mange måneder, alt inni en boble. På fredag sprakk den. Det var trist, rart. Selv om jeg visste at det ville skje en gang uansett.

Jeg elsker dere alle som har støttet oss og stemt og heiet på oss. Tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen tusen takk.  Det er dere jeg som gav meg mulgiheten til å bli kjent med Camilla, Ida, Anne, Marlene og Mathias. Til å pushe meg selv og kroppen min lengre enn jeg hadde trodd var mulig, til å gjøre noe jeg ikke kunne, danse, og det presetere det på tv(!) Takk for at vi fikk henge så lenge med.

I morgen skal jeg kaste meg i studio igjen, tilbake til låtskriving og kreativitet. DET gleder jeg meg til da <3 Noen av disse bildene kommer jeg til å ramme inn.

Takk for oss!

 

Her kan du se dansene fra fredag 🙂
http://www.tv2.no/2015/02/13/underholdning/6564197

7 kommentarer
    1. Hei Sandra, kan ikke si annet en at jeg føler så med deg og dere… Det føles tomt ja!! Kommer til å savne å glede meg til se dere på fredagene, kjenne på nervøsiteten blandet med gleden dere viser i dansen… For dere har vært så flinke og du har virkelig utviklet deg og blitt kjempeflink… Det har vært en “boble” for oss utenfor også!! Håper vi ser deg igjen på subsDans… Du er jo nå en del av crewet og oss som henger på subsDans… Det har vært utrolig gøy for oss også å bli litt kjent med deg, for vi alle (subsdansere) føler vel nå at vi kjenner deg på en litt annen måte nå enn før!! Tusen takk 😉

    2. Åååh, det var så synd at dere røyk ut. Føler med deg. Har stemt på deg HVER gang 🙂 Dere var kjempe flinke. Dere fortjener egentlig å vinne. Det så ut som dere kosa dere veldig mye og da blir hele “mitt dansecrew” litt gøyere 😉 Dere fikk opp humøret liksom. Kjempe fan av deg 🙂

    3. Eline: Tusen takk Eline, ja de er flinke på å lage koreografier de danserne. Trist å ryke, man kanskje mest at jeg kommer til å savne å ikke tilbringe hver dag med de. Ble så naturlig til slutt. Takk for koselig melding!

    4. Ann: Ja Ann-sofie jeg kommer til å danse så mye jeg kan og ta klasser på Subsdans. Jeg har funnet en skikkelig glede i dansen og må fortsette. Dere har vært så fin støtte for oss og det vil jeg takke for! Varm klem

    5. Rebecka: Tusen takk for stemmene!!! Så hyggelig at du sier at vi smitter med humøret. Vi har storkost oss i denne perioden, tross at kroppen var veldig sliten til tider. Danser du?

    6. Hei fine du. Hva het sangen dere danset vanndansen til? Elsket den og håper du kan hjelpe meg med navnet på den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg