Livet mitt er snudd på hodet!

Bildet sier så mye om min hverdag nå for tiden! Haha. Både billedlig og bokstavelig talt. 

TENK at jeg er en av FIRE gjenværende deltakere i Mitt Dansecrew! Dette hadde jeg aldri drømt om da vi startet!! Jeg er så sinnsykt glad for denne muligheten. Jeg har gått fra å trene 1-2 timer i uka til 40!!! Hva skjer?! Det er slitsomt, men jeg elsker det virkelig. Og jeg kan ikke få sagt nok hvor takknemlig jeg er for alle dere som har stemt på meg. Ikke bare har dere gitt meg tidenes opplevelse, men min begynnende six-pack er deres fortjeneste også! Haha! Jeg håper virkelig at dansen i kveld imponerer dere nok til å stemme på meg igjen. 

Dansen i kveld betyr ekstra mye for meg. Vennene mine i Deep Down Dopeizm er (som sagt) virkelig grunnen til at jeg har kommet meg gjennom disse ukene uten å krepere! Vi vil vise med dansen i kveld at ingenting i verden er viktigere enn gode venner å lene seg på når ting blir vanskelig <3 Håper dere ser på!

Ha en nydelig fredagskveld, dere! Og husk å stem om dere liker dansen vår! Vi setter som sagt uendelig pris på hver eneste stemme:)

Send 5 til 26400

Eller stem gratis her

-Sandra 

8 kommentarer

Siste innlegg