Plastret fra topp til tå

I morgen skal jeg danse på tv igjen. Rart hvor vanlig DET har blitt i det siste. Meg, danse, forran folk, på f$&/# TV, det hadde jeg aldri trodd!

Hele livet mitt har dreid seg om Mitt Dansecrew nå i 3 måneder. Jeg gjør ikke annet enn å danse, spise, sove #dansspissjitsøvrepeat

Og det er klart det tar på kroppen å være 8 timer aktiv om dagen, noen ganger mer.

Så nå har venstre skulder gitt opp, klarer ikke løfte arma uten en del smerter der, har blitt teipet da,det skal visst være fint. Fikk brannsår på leggen etter jeg prøve meg på å være breaker.

Har også de siste dagene smelt ryggen i gulvet ørti ganger etter at jeg liksom skal falle bakover, men ikke sette meg ned, ikke ta i mot med hendene men lande fint på nakken, særlig. 

Knærne mine er blåe, de har fått gjennomgått til Lyng-klumsing og i leggene svir det om natten. Kiropraktoren sa det virket som en eller annen form for betennelse.

Ja nå sutrer jeg fælt. Jeg vil bare at dere skal vite, dere som har stemt meg hit jeg er nå i konkurransen at jeg står på, uansett! Og det er fortsatt kjempegøy! Jeg har det kjempebra, men kroppen føles bare skrøpelg.

Mistet litt trening i går kveld da, men da fikk jeg ikke lov av crewet å danse, de mente jeg måtte hvile.

Så nå hviler jeg, kjedelig. 

Temaet for denne uken er kjærlighet, kanskje det første man tenker på når man hører det ordet er det som oppstår mellom kjærestepar.

Jeg og vennene mine i Deep Down Dopeizm har valgt en annen vendig. Vi skal fokusere på kjærlighet mellom venner. De man lener seg på de tidene ikke kjærlighetsforholdene går så bra. De man deler alle typer sorger med. De man deler minner med, ler med. De man skaper minner med.

Koreografien de har laget er vakker. Den skal ta dere igjennom en historie, hvor jeg starter som alene og frustrert, lei meg. Men så stiller venninnen min opp, støtter meg i en form av dans. Vi har 3 sånne duetter, hvor det vises at venner er der for hverandre, at venner speiles av hverandre, at venner går sammen i tykt og tynt. Det er avslutningen.

Jeg gleder meg til å vise dere den! Håper dere liker dansen like godt som jeg!

 

Klem S

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg