Sliten og spent

Det er torsdagskveld og dagen før sending med Mitt Dansecrew igjen. Jeg skal danse med crewet mitt Deep Down Dopeizm. Vi har det dritgøy ja men nervene er der, med tanker som:

– Kan jeg koreografien godt nok?

– Vil folk like kostymene og dansen?

– Hva sier dommerne ?

– Vil folk stemme på oss?

– Kunne jeg gjort noe bedre?

Kunne ikke trent hardere iallefall. Temaet for i morgen er Jorda Rundt. Kan du gjette landet vi har valgt med disse bildene?

og koreografien: For så si det sånn: å rekke seg etter tekoppen min er slitsomt.

Motivasjonen var ikke helt på topp etter vi endte i battle sist fredag. Det har vist seg åvære ett mønster i : En gang i battle, neste gang ut. 

Og vi vil ikke ut av konkurransen! Så for å gi oss inspirasjon kontaktet vi “Popping Grandpa”. Han møtte oss på trening og hjalp oss til å se at vi måtte bruke dette

som en styrke, en motivasjon til å gjøre det ENDA bedre.

yryjVPlasl

I morgen 20.00 på tv2 er vi i gang. Heier du på oss ?:):):)

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg