Sandra, det er meg

 

Det hjalp meg veldig for inspirasjon til hva jeg kunne skrive om her inne igjennom å rett og slett bare spørre dere, takk.

Noen spurte om jeg rett og slett bare kunne skrive litt om meg selv, så da gjør jeg det!

Jeg heter Sandra, er en vimsete jente på 27 år som kanskje heller skulle kalt seg selv dame, men føler aldri at jeg blir helt voksen.

Jeg elsker å hoppe på trampoline, synge, spille Super Mario (helst på Supernintendo) smågodt, PIZZA, softis og fiskeboller i hvit saus.

Jeg elsker R&B musikk, Los Angeles er min favorittby. Har alltid drømt om å reise til Hawaii.

Jeg elsker vennene mine og hundene mine Selma og Nahla. Og har stor kjærlighet for søstrene mine.

Jeg og lillesøster Linnea

Klumpen på besøk hos Sainra, som hun kaller meg.

                                           

Strikke-Nahla fra tiden vi bodde i LA      


Selma og Nahla 

Jeg digger (fortsatt) tvseriene Fresh Prince in Bel Air og Friends. Også liker jeg krim som Criminal Minds, Dexter og Broen. Jeg liker fine vesker og komfy joggebukser.

Jeg er stortsett positiv og prøver å finne det gode i folk og det beste i situasjoner. Jeg blir masete hvis kjæresten roter, og jeg bruker for mye penger på taxi og takeaway. Jeg koser meg om kveldene med strikketøyet mitt, stearinlys og India.Arie på høytaleren.

 

FAVORITTALBUM

Jeg digger brettspill og prøver å meditere noen ganger i uka, eller det vil si, jeg tester ut sånne meditasjonsapper på telefonen og sovner straks hun dama begynner å bable. Jeg må nemlig ha 1 time middagshvile hver dag. Jeg sover masse når jeg har mulighet.

Jeg er klumsete og har alltid ett eller annet blåmerke jeg ikke vet hvordan jeg har fått. Jeg synes matlaging er dritkjedelig og spiser glutenfri spagetti med ketchup, brødskive eller havregrøt til middag en del når jeg er alene hjemme. Men helst sushi fra hjørnet der jeg bor.

Jeg ELSKER dyna mi, under den er den beste plassen i verden, helst da med Selma (hunden min) i armkroken og vi begge på hans armkrok. 

Jeg skriver musikk når jeg har mye å tenke på, er trist, glad og kreativ og har alltid noen strofer på lur som jeg synger inn på telefonen min til neste gang jeg skal i studio.

Bilde fra Songfarm, en låtskrivercamp i sommer

Jeg hater sørpe, energityver og raspeballer, og er så følsom at jeg nesten ikke kan lese nyhetene uten å bli påvirket. Jeg gråter lett og får vondt i magen og vil fikse om jeg ser noen har det vondt, om jeg kjenner de eller ikke. Jeg er altfor stor i kjeften, prøver da å skylde på at jeg er nordlending, og har dårlig, grov humor.

Jeg synes det er kjedelig å pynte seg og går aldri med mer enn ett strek over øyet og maskara i hverdagene, kanskje jeg rett og slett er litt smålat?

Jeg har ett arr på nesen etter jeg hadde vannkopper som 5 åring og ett kutt i panna etter at jeg falt i en stentrapp som lita. Jeg har små føtter og har noen ganger handlet barnesko til meg selv. Når jeg er på byen drikker jeg vin eller jaegerbomb, kommer an på stemninga, men nå kan jeg faktisk ikke huske sist jeg var på byen når jeg tenker meg om, vært mye jobb i det siste.

Under finner du partylista mi fra Spotify 🙂

 

 

Ja, så ELSKER jeg jobben min og er villig til å ofre nesten alt for den. Jeg lever for musikken.

 

Takk for meg, noen som har samme interesser?

 

Varm klem S

16 kommentarer

Siste innlegg