Å presse seg selv

De to siste månedene har jeg gjort noe jeg aldri hadde trodd jeg kunne klare på så kort tid, jeg har lært meg å danse! Hvor bra jeg gjør det er en annen sak, men jeg kan bevege meg uten å snuble 🙂

Jeg har alltid drømt om å kunne danse, bevege meg til musikken og føle meg fri og lykkelig. Men selvtilliten min har stoppet meg til nå med tanker som “du ser rar ut” og “du får det ikke til”. Da jeg ble med på Mitt Dansecrew fikk jeg muligheten til å gå ut av komfortsonen og presse meg selv forbi de mentale barrierene, forbi det at jeg blir flau, og det at jeg tror jeg ikke kan. Jeg måtte lære meg og danse, og det på kort tid! 

Her har jeg ett fantastisk crew som jeg har blitt kjent med, de kommer til å være mine venner for resten av livet! Det er jeg sikker på. 


Foto: Emil Sollie

Deep Down Dopeizm kan vinne en halv million om jeg står på. Og det gjør jeg. Jeg trener til det punktet der kroppen min helst vil si stopp, det verker overalt og blåmerkene blir bare flere. Så…her om dagen tok følelsene overhånd da tv crewet var der (les mer om det <a href="/”>her)  :/ Det var flaut, men ekte. Tårene trillet, kroppen var blitt presset veldig langt og jeg var sliten. Men det er vel lov å være sårbar? er det ikke?

Jeg spilte i Bergen på lørdag, kjørte hele natten til Norefjell for så å opptre søndag og lage musikkvideo hele mandag. Selv om det ikke er mye søvn i sånne perioder så gir det meg faktisk energi! Jeg lever det livet jeg bare kunne drømme om som liten jente. Jeg vet at jeg er superheldig, men jeg står også hardt på. Så derfor kom tårene her om dagen på trening. Kroppen er sliten og jeg klarte ikke helt å fullføre trinnene jeg skulle, følte ikke at jeg strakk til på en måte. At kroppen ikke var sterk nok, at det ikke var nok tid. Jeg skulle lære meg tre nye dansestiler; house, locking og wacking, samt hiphop. Skummelt. 

NÅ har jeg lært meg koreografien. Den skal jeg snart opptre med og jeg skal klare det, med ett stort smil om munnen, som om det er enkelt, selv om jeg atter en gang skulle få leamus i ansiktet av nervøsitet (ref. første programmet på Mitt Dansecrew)

Låten min “Heels Off” slippes også i dag! Spennende! Dere kan høre den her: 

 

iTunes: http://bit.ly/1yRQq3f

Jeg håper så inderlig at dere liker den og vil danse til den sammen med meg. Låta er inspirert av crewet mitt Deep Down Dopeizm. Jeg ville lage en sang som representerte det jeg gjør akkurat nå.  

Enjoy og ha en god helg 🙂 

 

Klem fra Sandra 

11 kommentarer
    1. Så gøy at du har begynt å blogge igjen 🙂 Liker den nye låten din utrolig godt. Jeg har jo elsket absolutt alle låtene du har gitt ut i det siste, men denne er nok en av de største favorittene. Den er ubeskrivelig fengende og man kan ikke unngå å bli i godt humør av den. Jeg har hatt den på repeat store deler av dagen og låten har et stort hitpoensiale. Håper den får den oppmerksomheten den fortjener og at så mange som mulig får hørt låten din og dermed får glede av ditt store talent. Du har virkelig tilføyd noe nytt og spennende i den norske musikkbranjsen siden du begynte å gi ut låter igjen og jeg håper du fortsetter å glede oss med masse flott musikk i tiden fremover også. Er veldig glad og takknemlig for at du jobber så hardt og har gitt oss glede av så mange fantastiske låter på relativt kort tid. Jeg er sikker på at du får igjen for all den harde jobbingen og at du kan nå utrolig langt. Gleder meg masse til Mitt Dansecrew i kveld. Gøy å følge deg i programmet og se deg vise nye sider av deg selv. Synes du gjør en flott innsats 🙂 Lykke til og god helg!

    2. Stå på Sandra, du er helt utrolig flink, jeg heier på deg!! Sangen var foresten utrolig kul , den gikk rett inn i treningslista på spotify så nå blir det boost på trening med Heels off på full guffe i headsettet 😀

    3. Tusen takk Joakim, du har alltid vært støttende og ærlig rundt musikken min, noe jeg har satt og setter veldig stor pris på! Kjemekult at du liker Heels Off 🙂

    4. Hei igjen Sandra! 🙂
      Jeg sa jo at du kom til å få det til. Ikke flaut å gråte det viser bare at du virkelig brenner og vil det du holder på meg!
      Til meg triller tårene ofte men slik er det bare.
      DU er ekstremt flink og det har jeg sagt før! Elsker bloggen din, musikken din og personligheten din! Du er helt fantastisk!
      Du er så allsidig og magisk!
      Masse lykke til ! Bare husk vi er mange som heier på deg!
      Klem fra Silje

    5. Hei Sandra 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg